sunnuntai 27. helmikuuta 2022

Tulppaani poikineen

 



On ollut monta ihanaa aurinkoista pakkaspäivää. Olen ihaillut niitä kodin ikkunoista käsin. Maanantaina aloitin uuden työviikon hyvin levänneenä. Reilun kolmen työtunnin jälkeen pysyin hädin tuskin jaloillani. Pari päivää sinnittelin töissä vahvojen särkylääkkeiden voimalla ja sen jälkeen jäin sairauslomalle. 

Olen tehnyt ahkerasti fysioterapeutin antamia harjoitteita. Olen myös levännyt. Sen jälkeen olen levännyt vielä vähän lisää. Onneksi minulla on luvassa jatkossa kevyempiä työviikkoja (2 - 3 päivää kerrallaan ja sitten vapaata). Minulla on myös mahdollisuus kokeilla työskentelyä toisessa yksikössä, jossa työtehtävät ovat selkäystävällisimpiä. Mieli on hivenen toiveikas, vaikka kipu on seuranani tälläkin hetkellä. 

Maailmantilanne on aivan toinen kuin viimeksi tänne kirjoitellessani. Sitäkin sain murehtimisen aihetta muiden murheiden rinnalle. Onneksi tajusin keskeyttää uutisvirran seuraamisen ja kaivelin kevyempää viihdettä tarjolle. Asiat kun eivät tunnetusti murehtimalla parane. Aurinkoista viikkoa murut!

Ei kommentteja: