maanantai 7. helmikuuta 2022

Aamupalaa raitalakanoissa

 




Viime viikonloppuna petailin sängyn vähän kauniimmin ja laittelin aamupalarahkan kauniille lautaselle. Arkena (ja kiireessä) rahka mysleineen tulee lusikoitua suoraan purkista. Myönnän, että nautin kovasti, kun jaksoin nähdä vähän vaivaa. Kynttilöiden tunnelmassa aamupalan syöminen tuntui aika juhlavalta.

Vapaapäiviä on ollut monta. Olen lepäillyt ja parannellut bursiittia. Oikeanpuoleiseen lonkkaan pistettiin kortisonia perjantaina. Olen hiukan paremmassa kunnossa nyt. Minun ei tarvitse enää ottaa tukea huonekaluista kulkeakseni paikasta toiseen. Kipuja on kuitenkin päivittäin. Keskiviikkona minun pitäisi olla jo työkykyinen. Olin optimisti, enkä ottanut sairauslomaa. Paljonpa siinä vaiheessa tiesin. Haluaisin jaksaa ja pystyä, mutta myönnettävähän se on, ettei pelkkä tahto kanna kovin pitkälle. 

Eipä tänne siis ihmeitä kuulu. Minä nukun, makaan, pötköttelen, rötkötän, istun ja koisaan. Suoratoistopalveluiden tarjonnan lisäksi olen löytänyt Kenen kotona? -ohjelman. Tykkäsin jo aiemmista kausista ja ilahduin suuresti huomatessani, että kolmas kausi on jo hyvää vauhtia menossa.

Ei kommentteja: