keskiviikko 15. maaliskuuta 2023

Helsingin kattojen yllä II

 









Helsingin kuvat riittävät vielä toiseenkin postaukseen. Hyvä niin, tämä on mukavaa vaihtelua loputtomaan kotinurkkien kuvailuun. Maisemakuvat nappasin Tornin näköalabaarin ulkoterassilta, jossa kävin tiirailemassa merta. Valokuvien napsiminen oli hieman haasteellista kovassa tuulessa, korkean lasisen kaiteen takaa, mutta onnistuin minä saamaan muutaman kuvan muistoksi. Sen jälkeen jatkoin sujuvasti pienelle päiväkävelylle, jossa keskityin ihailemaan koristeellisia taloja. Niitähän Helsingissä riittää.

Tänään olen nukkunut pitkään ja ottanut rennosti. Aamupäivä on mennyt kahvimukin kanssa sohvalla notkuessa ja ihmetellessä. Maksoin minä vähän laskujakin palkkapäivän kunniaksi. Luvassa ei ole tälle päivälle muita suunnitelmia kuin kukkakaupassa käynti. Jokin ihana keväinen kukka on ehdottomasti arjen iloksi saatava. Perunanarsissi ehkäpä. Eipä minulla nyt muuta, voikaa hyvin ensi kertaan!

2 kommenttia:

Thilda kirjoitti...

Voi klassinen Torni! 😍 Piditkö paikasta? Mä en ole ikinä käynyt Tornissa, mutta nykyään se on mun ”listalla” kyllä. 😊
Kivat näkymät!

Mannaryyni kirjoitti...

Tykkäsin kyllä, historian havinan saattoi aistia. Laadukas on sana, joka Tornista tulee ensimmäisenä mieleen. Tornin logo näkyi kaikessa aina huoneen viinilaseista lattiakaivoon saakka. Seuraavalla kerralla aion ottaa puolison mukaan. Nyt majailin art deco -puolella. Josko seuraavaksi jugend-huoneeseen?